|
Kategorie |
|
|
|
Informacje |
|
|
|
Co nowego? |
|
|
|
Wyszukiwanie |
|
|
|
Wiadomości IT |
|
|
|
Warunki Gwarancji |
|
|
|
- Gwarant, firma Technologia Dotyku Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie produkty i zapewnia ich bezpłatną naprawę lub wymianę w okresie gwarancyjnym.
- Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży.
- Karta Gwarancyjna musi być sporządzona na oryginalnym formularzu i prawidłowo wypełniona (numer fabryczny na karcie musi być zgodny z faktycznym numerem sprzętu). Brak któregokolwiek z wymaganych informacji na pierwszej stronie Karty, dokonywanie poprawek bądź skreśleń w treści Karty powoduje jej unieważnienie.
- Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie:
- 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji, gdy sprzęt został dostarczony do serwisu,
- 21 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy.
- W razie przyjęcia do reklamacji, wymiany towaru lub zwrotu gotówki reklamujący jest zobowiązany zwrócić reklamowany towar w stanie kompletnym, w przeciwnym razie gwarant obciąży nabywcę równowartością brakujących lub uszkodzonych elementów oraz kosztami ich wymiany. W przypadku niemożliwości uzupełnienia brakujących elementów gwarant może odstąpić od przyjęcia reklamacji.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych sprzętu,
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem sprzętu,
- towaru ze zniszczonymi oznaczeniami gwarancyjnymi (plombami, etykietami i numerami seryjnymi, w szczególności należy zwrócić uwagę na plomby gwarancyjne umieszczone na dyskach twardych i innych podzespołach.),
- wad towaru będących następstwem samowolnych napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych,
- wad towaru wywołanych zdarzeniami losowymi (uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, pożar),
- wykonywania testów kontrolnych i obsługi serwisowej której nie zachodziła potrzeba dokonania, czynności do wykonywania których zobowiązany jest użytkownik na przykład.:
- okresowe czyszczenie
- konserwacja
- regulacja
- konfiguracja sprzętu
- ustawienie parametrów pracy itp.
- Producent nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w wyniku transportu sprzętu bez właściwych opakowań transportowych.
- Szczegółowe obowiązki gwaranta i uprawnienia nabywcy wynikające z gwarancji określa Kodeks Cywilny.
|
|
|
|
|
|
EUR - PLN - USD |
|
|
|
Koszyk |
|
|
...jest pusty |
|
|
|
|
|
Zaloguj się |
|
|
|
Polecamy |
|
|
|
Bestsellery |
|
|
|
Recenzje |
|
|
|